donderdag 14 december 2023

Vliegen met de Beaver in de Filipijnen

De afgelopen dagen had ik alleen maar "negatief" nieuws. Tenminste van mensen die vliegtuigen willen vernielen, of vliegvelden waar de PH-ABM niet meer welkom is wordt ik niet echt zo blij.
























In de Filipijnen heb je van deze zaken geen last 😃. Daar kun je nog gewoon eiland hoppen met een DHC2 Beaver uit het zelfde bouwjaar als mijn PH-ABM (1957). In mijn video over de Filipijnen heb ik het ook over deze Beaver.

Raymond Schwab vliegt daar met de RP-C2016 rond. Een Beaver die vroeger ook in Duitsland en Canada rond vloog. Hij vliegt er met toeristen, maar uiteraard ook met andere vliegers.
























Op dit moment ben ik gewoon in Nederland, dus geen Beaver vluchten voor mij. Gewoon met de PH-ABM dus.

Maar wie ook `s met Raymond mee wilt, hier meer info.