zaterdag 23 december 2023

#thankyouforflyingsnaideroairlines

Nu de kerstvakantie begonnen is hoop ik toch nog een paar keer te kunnen vliegen dit jaar.

Vandaag is Sjaak de schilder weer mee geweest. Hij hoopt binnenkort de muren te verven van de aanbouw bij de hangar hier op het vliegveld.















We zijn nog even VFR op top wezen vliegen. Dus boven de wolkenlaag.

Er stond wel wat wind, maar helaas nog steeds niet genoeg wind om achteruit te vliegen. Tijdens de landing had ik zo`n 18 knopen, dus in de lucht zal het ergens half de 20 zijn geweest denk ik.






















De tegenwind is wel fijn om heel snel los te komen van de grond bij de start. Of juist op een heel klein stukje baan te landen. Ik had 75 meter nodig voor de landing, leuk maar volgens Collin krijg ik geen korting omdat ik zo weinig baan nodig heb .😊. Volgens mij moet de benodigde baanlengte nog wat korter kunnen. Dat hoop ik de komende tijd dus nog voor elkaar te krijgen.

Tenslotte wil ik jullie hierbij nog hele fijne kerstdagen toewensen. Hier onder mijn kerstgroet met mijn #thankyouforflyingsnaideroairlines nog op video.