donderdag 28 december 2023

Warm draaïen TB21

Net als vorige maand hebben Nassim en ik de TB21 van John weer even goed warm gedraaid gisteren.

Nassim heeft het vliegtuig ook weer gewassen. Bij het taxiën op het vliegveld vorige keer was het vliegtuig wat vies geworden. Om die reden hebben we het vliegtuig deze keer warm gedraaid voor de hangar en hebben we er niet mee gereden.















Voor mijn eigen vliegtuig is het niet nodig. Ik vlieg immers wekelijks met de PH-ABM.

Veel vliegen is volgens mij goed voor zowel je vliegtuig als jezelf. Dus gaan met die 🍌.

Nassim en ik hopen daarom deze week nog onze laatste vlucht van het jaar te maken als het weer een beetje mee werkt.

Voor wie `m nog niet gezien had; hier onder tenslotte nog een keer de video van de metamorfose van mijn Cessna.