vrijdag 2 mei 2014

Vliegen met de N2024

De afgelopen week is m`n kistje toch even terug naar Vliegwerk Holland geweest voor onderhoud. De kunstmatige horizon deed het opeens niet meer en de suction viel weg (vacuümpomp). Ook kraakte de radio nogal vaak. Enfin, het bleek dat zowel de vacuümpomp als de alternator gelijktijdig stuk waren gegaan.

Ik denk zomaar dat de vacuümpomp al veel langer stuk is maar dat het probleem niet continue was. Ik heb al vaker geklaagd, maar dit is toen "opgelost" met een nieuwe kunstmatige horizon en vervolgens met een nieuwe meter voor de suction. Hoe dan ook, de hele boel is nu vervangen dus dat kan ook niet kwaad.


Probleempjes zijn inmiddels dus weer opgelost en vanmorgen ben ik weer met een klant gaan vliegen. De klant van m`n keuken project 638 uit Arnemuiden is mee geweest met de N2024.


Een andere klant mailde me nog wat foto`s door van de N2024 toen deze boven het huis vloog. Hij hoorde wat vliegen boven z`n huis en dacht al dat ik het was... Hij heeft een hele goede camera want je kunt zelfs de registratie goed lezen.