vrijdag 31 december 2021

Totals 2021

Zo op de laatste dag van het jaar is het altijd even leuk om te checken wat er van de vliegplannen terecht is gekomen het afgelopen jaar.

Nou, ik heb het geteld. Dit jaar heb ik 66,55 uur gevlogen. Ik was van plan om meer te vliegen, maar nadat de PH-ABM eind oktober in onderhoud is gegaan heb ik niet zo heel vaak meer gevlogen.

De ABM gaat volgende week bij leven en welzijn de spuitcabine in. Ik hoop dat de Cessna in februari weer kan vliegen. Floris heeft zijn werk eigenlijk klaar nu, alleen Jesse moet nog steeds de radio en transponder monteren.

























Op de een of andere manier is vliegen met een gehuurd vliegtuig minder leuk als met je eigen toestel. Ik vlieg nu ook wat vaker vanaf Rotterdam omdat dat handiger is na mijn werk (`s avonds).

In het nieuwe jaar 2022 hoop ik wat vaker te kunnen vliegen als het afgelopen jaar.