vrijdag 3 mei 2013

Vliegen met de N2024

Daarnet nog even een klein rondje met de N2024 gevlogen met een klant die een keuken bij me had gekocht. Echt heel mooi weer, dus toch even onder werktijd gevlogen. Van de winter weinig gevlogen (PPR + weer), maar die achterstand wil ik snel inlopen nu :).
Op mijn stoel ligt een stapel kussens. Die heb ik nodig omdat de Cessna bij het klimmen een hoge neusstand heeft. Je ziet gewoon heel weinig naar voren toe. Ik ben zelf ook niet echt lang, dus dat helpt ook niet echt mee. Hoewel ik de laatste tijd best vaak over MLA`s en zo heb nagedacht als alternatief, ben ik gewoon nog steeds erg tevreden met de Cessna 150. Het kistje vliegt gewoon heel stabiel en ik heb lekker veel instrumenten. Passagiers vinden het toch wel fijn als het allemaal wat steviger in elkaar steekt bij zo`n good old Cessna.