maandag 5 juni 2017

Met de N2024 naar Texel

Met tweede Pinksteren is de showroom gesloten. Vandaar dat ik een mooie gelegenheid had om weer eens naar Texel te vliegen.

Het waaide hard, op de heenweg had ik een stevige meewind. Terug was het helaas andersom :).



De GoPro had ik mee. Op de heenweg binnen in de kist. Terug juist onder de vleugel. Onder de vleugel staat zo`n GoPro helaas wel meer te trillen. Eigenlijk zou ik voor Sinterklaas best wel een nieuwere GoPro willen (die stabiliseert zichzelf)...



Op bovenstaande foto kun je trouwens zien dat ik een grondsnelheid van wel 181 knopen (338km/u) aantik met m`n Cessna 150 (volgens FlightRadar24). Is nogal erg snel, volgens mij zat ik in het echt op 110 knopen, maar dat ik nog steeds snel zat (203km/u) voor een Cessna 150.

Op Texel was het restaurant helaas gesloten. De pachter was opeens vertrokken. Binnenkort hoopt er een nieuwe pachter te starten. Voor de time-being staat er een foodtruck.