maandag 26 oktober 2015

Vliegen met Hoogvlieger Niek in de N2024

De Stichting Hoogvliegers laat zieke en/of gehandicapte kinderen een avontuur beleven door middel van een vlucht met een vliegtuig. Met m`n Cessna 150 neem ik ook wel eens een Hoogvlieger mee.

Soms zet ik het op het blog zoals Wouter en Patrick. Vandaag was Niek aan de beurt.


Ik was m`n vliegtuig nog aan het voorbereiden of Niek stond al te wachten met z`n zus en moeder. Leuk hoor! Hij had er zin in, want hij kwam te vroeg.


Enfin, we zijn gaan vliegen met de N2024. Niek vond het leuk en hij heeft ook zelf gevlogen. Zoals jullie op de foto`s en video kunnen zien; het was ook nog eens prachtig herfstweer.


Ik had de GoPro camera mee, maar de houder had ik iets ingekort op de bevestiging zodat het wat minder zou trillen. De bevestiging zit immers onder de vleugel, zie ook de GoPro video van vorige keer. Het trillen is inderdaad stukken minder, maar je ziet nu helaas niet meer goed wat er in de cockpit gebeurt.