donderdag 15 april 2010

Met de Cessna op Lausanne

Gisteren ben ik eind van de middag vertrokken vanuit Milaan naar huis, onderweg maar besloten om in Lausanne te blijven slapen want op Midden Zeeland kun je toch niet `s nachts binnenkomen. Na veel zoeken ook een hotel gevonden in Lausanne waar nog plaats was, er bleek een conferentie of zo te zijn. Alles zat vol.




















Vanmorgen wilde ik echter starten, maar ik kreeg hem niet aan. Eerst schrikken omdat ik dacht dat ik de masterswitch had aan laten staan. Maar dit bleek dus niet het geval te zijn. De startrelais was stuk. De mensen van het vliegveld hebben geholpen om met hulpstroom de kist aan de praat te krijgen en dit is gelukt. Wilde eerst gaan handproppen maar na telefonisch overleg met Transal dit toch maar niet gedaan.

Ik was trouwens al vaker op Lausanne geland, de vorige keer met de PH-HLF van Enno. Was toen ook onderweg naar de Eurocucina en heb toen even een plaspauze op Lausanne ingelast. Vandaag wil ik terug vliegen naar Nederland maar heb wel wat tegenwind. Ik ga via Zwartberg (EBZW) want daar moet nog wat opgehaald worden voor Dick de Ruiter.