dinsdag 15 april 2008

Met de HLF naar Milaan Malpensa

Vanmorgen vroeg ben ik met de PH-HLF van Enno vertrokken naar Milaan Malpensa, het is weer eens Eurocucina (keukenbeurs). Met m`n eigen kistje durf ik het nog niet zo en met de Cirrus de vorige keer was niet zo`n succes. De HLF is IFR uitgerust, ik heb Jaap gevraagd of hij mee gaat (ik heb zelf geen instrument rating). Jaap heeft ook veel ervaring in de Alpen.


Na 2 uur en 40 minuten besluiten we om een broodje te gaan pakken, daarom stoppen we op Lausanne (LSGL), daar is bovenstaande foto ook gemaakt. Vanaf België heel de tijd on top gevlogen (boven de wolken dus). Nadat we hebben gegeten vertrekken we weer naar Milaan Malpensa. Tijdens deze 2e leg heeft m`n passagier onderstaande video gemaakt.



Na slechts 1 uur en 25 minuten vliegen land ik met de HLF op Malpensa. Dit had zelfs nog iets korter gekunnen als ATC ons niet liet holden.


Hierboven de foto die ik maakte bij het taxiën naar het GA apron om de Cessna te parkeren op Milaan Malpensa.