zaterdag 24 juni 2023

N955SH Piper Malibu op Midden Zeeland

Vandaag kwam er een hele mooie Piper Malibu hier op Midden Zeeland, de N955SH.

Op zich geen groot nieuws natuurlijk, zoiets komt wel vaker. Maar deze keer zaten er heel aardige mensen in 😎.



















John & Lynn Strutt kwamen langs met hun Malibu om te gaan fietsen hier in Zeeland. Ze wonen in de buurt van Cambridge maar daar is het niet zo`n fietsvriendelijke omgeving zeg maar.

Heel leuk dat ze dan hier heen komen om te fietsen toch?



















In mijn eigen vliegtuig past trouwens niet zo makkelijk een fiets. Maar ik zou eventueel de achterbank er uit kunnen halen en dan zou er een fiets in passen.

In het logboek zag ik dat de vorige eigenaar dat wel eens deed. Ik denk dat het dan ook nog een vouwfiets was.

Bij een tripje naar Headcorn vorig jaar heb ik gefietst daar, maar gewoon aldaar een electrische fiets gehuurd (is wel handig in Engeland). Zie onderstaande video.