donderdag 15 april 2021

Update Nederland in Microsoft Flightsimulator

Zoals ik eerder deze week al aan gaf gaat de ABM nu in onderhoud. Ik kan er even niet mee vliegen dus. Vandaar dat ik de Flightsimulator maar weer `s aan gezet heb.










Toen ik `m startte moest ik eerst van alles downloaden en installeren want er is net een nieuwe update uit. De scenery van Frankrijk, Belgiƫ, Luxemburg en ook Nederland is verbeterd.

Niet dat het nu perfect is, maar Zestienhoven hebben ze er echt mooi in gezet bijvoorbeeld.










Maar als je bijvoorbeeld boven de Maasvlakte vliegt zie je wel dat het nogal "leeg" is. De contouren kloppen, maar verder is het nog niet echt ingevuld.













Schiphol zat er trouwens al heel goed in. Dus dat is volgens mij niet veranderd. Wel hebben ze Amsterdam zelf aangepakt.











Hoe dan ook. Leuk dat ze deze keer Nederland een update gegeven hebben. Simmen is wel leuk als je even niet echt kan vliegen. En het gebruikt geen brandstof, dus je kan ook een wat meer exotisch vliegtuig pakken als normaal zoals een snelle Mooney.