maandag 8 mei 2017

Baanverharding Midden Zeeland

Vandaag zijn ze dan toch echt begonnen aan de baanverharding op het vliegveld Midden Zeeland. Onderstaand bericht stond in de mail die ik kreeg van het vliegveld.

Onze landingsbaan is tijdelijk verlegd naar de zuidkant van het veld. Hierdoor kunnen we gewoon blijven vliegen echter voor het verlaten van de baan zal er naar het einde van de landingsbaan moeten worden getaxied om via de uiterste west of oostzijde naar het noorden te taxiën naar de parkeerplaats of tankplaats.
Hiervoor zal de tijdelijke taxibaan gemarkeerd zijn dmv blauwe pionnen aan de noordzijde van het veld. Volg hierbij goed de instructies van de havenmeester op, om misverstanden te voorkomen. Tweezijdig radio contact is verplicht zolang de NOTAM gepubliceerd staat. Zweefvliegen vind alleen plaats in het weekeinde en niet tijdens werkzaamheden.


Klik hier voor het nieuwsitem op Omroep Zeeland over de baanverharding.


Mijn eigen N2024 moest helaas weer terug naar Vliegwerk Holland vandaag. De nieuwe master relais was weer stuk. Ik had met een klant afgesproken om te vliegen, dus daarom heb ik de PH-ADE van Peter gebruikt (een Cessna 172).


De klant vond het leuk om een video te hebben van het vluchtje. Ik heb daarom de GoPro maar aangezet...