maandag 30 juni 2014

Met de N2024 naar Texel

Vandaag weer met de N2024 op pad geweest. Deze keer naar Texel (EHTX) en ook weer terug. Ik had op Texel een Snaidero keuken en badkamer verkocht, die moest ik nog even inmeten en met klant doornemen.


Voordat ik weer terug vloog naar Midden Zeeland wilde m`n klant toch ook wel graag een rondje mee met de Cessna. We hebben nog even over z`n nieuwe huis gevlogen (het omcircelde huis op de foto). De N2024 was overigens nog nooit op Texel geweest, vandaar dat Mike (de havenmeester) nog een foto moest maken voor in z`n archief. Leuk veld en je bent er best wel snel vanaf Midden Zeeland (ongeveer anderhalf uur vliegen met m`n kistje).


Als ik straks weer naar Texel moet voor de oplevering hoop ik op mooi weer, dan kan ik weer met het vliegtuig (scheelt toch veel tijd).