vrijdag 27 april 2012

Engeland vlucht gaat ws. niet door

Vanmorgen heb ik even contact gehad met Effie van de N90VK. Haar toestel is nog in onderhoud bij Vliegwerk Holland, helaas wacht ze nog op onderdelen en kan ze dus niet meedoen met de Engelandvlucht binnenkort. Mijn eigen kist staat helaas ook nog steeds bij Transal, ik heb dus maar even gebeld. Ook bij Transal zitten ze op onderdelen te wachten voor mijn N2024. Er komt een nieuwe uitlaat op en helaas is nog niet alles binnen. Ik heb gevraagd of ze aan kunnen geven of m`n kist op tijd klaar is. Ze hebben me beloofd hier vandaag over terug te bellen. Ik ga er maar van uit dat het niet lukt om op tijd klaar te zijn.
Erik z`n kist is trouwens wel klaar (hij vliegt nu met de PH-LIN). Het telefoonnummer van Erik is trouwens 06-21826582.