vrijdag 8 juli 2022

Special delivery met de PH-ABM

Onlangs heb ik een Snaidero keuken verkocht aan een klant in Duitsland (project 1083). Heb de afgelopen week een wat spullen bij deze klant bezorgd met de PH-ABM. Ik ben dus even naar Grefath gevlogen, net iets over de grens bij Limburg zeg maar (het is ongeveer 1 uur vliegen vanaf Arnemuiden).

Het is niet dat ik er een koelkast in vervoerd krijg, maar met de achterbank plat gaat er nog best wat mee met de Cessna (een kraan en servieswarmer in dit geval).

















Zoals je ziet op bovenstaande foto; Het interieur van de PH-ABM zou ik voor het mooie eigenlijk nog `s moeten vernieuwen. Maar ik wil eerst nog maar `s veel keukens verkopen 😂.

Nu dat het exterieur zo netjes is zou ik eigenlijk het interieur ook graag nog `s heel mooi willen maken.

















En als we het dan over "heel mooi" hebben. Luc van Belleghem maakte foto`s van mij op Oostende die ik toch wel als "heel mooi" wil beoordelen.

Bij dit berichtje daarom een aantal foto`s van Luc.

















De afgelopen tijd ben ik best vaak naar Oostende geweest. Daarom wil ik aankomende week weer `s een ander Belgisch veld aan doen. Kortrijk deze keer. Ik ben er nog nooit geweest. Ben benieuwd of het ook zo`n leuk veld is.