vrijdag 17 juli 2020

N2024 weer alleen :(

De afgelopen maanden stond de TB21 van John hier op Midden Zeeland. Dit in verband met de sluiting toen van het luchtruim in Belgiƫ (inmiddels weer voorbij gelukkig).


De TB21 van John is op dit moment onderweg naar Portugal. De kist blijft zoals het er nu uitziet voorlopig daar. Leuk voor John (hij heeft daar immers een huis). Jammer voor mij want ik vond het wel heel leuk om te vliegen met John zijn Socata.


De komende tijd kan ik dus wat meer aandacht geven aan de N2024. Afgelopen maandag toevallig nog m`n Amerikaanse BFR op deze kist gedaan (met Kees-Jan Goudswaard).

Ook heb ik afgelopen woensdag nog wat stikstof bij laten vullen in de neuspoot. Op een of andere manier loopt hij heel langzaam leeg. Wel jammer. Binnenkort moeten sommige seals denk ik toch vervangen worden.