vrijdag 18 februari 2022

Inbouw Avionica in PH-ABM

De afgelopen week heeft Jesse een paar dagen gewerkt aan de PH-ABM. Zoals ik al eerder schreef, de Garmin G5 is inmiddels weer ingebouwd.

Volgens Jesse was er een terugroepaktie van Garmin voor deze G5`s, maar gelukkig gold dat niet voor die van mij (de mijne was al een keer onder garantie vervangen).
























Zoals ik het heb begrepen heeft Jesse nu nog een tweetal dagen werk aan de PH-ABM. De radio en transponder moeten er nog in. Ook gaat Jesse het zekeringenpaneel nog vernieuwen (i.v.m. extra zekeringen voor de nieuwe alternator en zo). Zijn werk is dan afgerond.

Zodra Jesse klaar is dan kan Floris van Vliegwerk weer verder om de Cessna ook echt klaar te maken.
























Het interieur moet terug en ook moet het vliegtuig opnieuw gewogen worden voor de Weight&Balance.

Het liefst had ik ook de stoffen bekleding van de PH-ABM vervangen door leer, maar ik heb besloten dat toch even door te schuiven. Nu eerst maar `s gaan vliegen weer.