dinsdag 15 februari 2022

Beechcraft Bonanza op Midden Zeeland

Vorige week kwam ik op `t veld de Beechcraft V35 van Frank tegen (N888DB). Een prachtig vliegtuig, heb er gelijk een foto van gemaakt zodat ik `m met jullie kan delen.

Hoewel deze Bonanza er klassiek uit ziet door z`n kleurenschema is hij toch een stuk jonger als mijn Cessna. Het bouwjaar van deze V35 is 1977 (mijn vliegtuig is van 1957).

De N888DB staat gestationeerd hier op Midden Zeeland (staat gestald bij Transal).

























Omdat mijn eigen vliegtuig nog steeds in onderhoud is kan ik er uiteraard nog niet mee vliegen. Ik zag dat de Garmin G5 inmiddels weer terug was ingebouwd inmiddels. Deze was er uit gehaald omdat deze gekoppeld moest worden aan de Garmin GNS530.

Om toch te kunnen vliegen gebruik ik daarom af-en-toe een vliegtuig van Cessair.