zaterdag 27 juni 2026

#thankyouforflyingsnaideroairlines

Ht is alweer een tijdje stil geweest op `t blog. Niet omdat ik niet vlieg. Maar niet elk vluchtje is meteen een heel verhaal waard.

De meeste rondjes die ik maak zijn namelijk 'rondjes van de zaak'. Relaties die graag een keer mee gaan met de Cessna voor een blik op de wereld van bovenaf. Veel mensen kunnen dit wel waarderen.

Vandaag had ik iemand aan boord die nog nooit had gevlogen en graag eens mee wilde. Hij was 2 jaar ouder als mijn vliegtuig, dus hoog tijd om eens een keer de lucht in te gaan (mijn vliegtuig is van 1957).























Het weer werkte niet helemaal mee. Het was drukkend warm en er hing ook wel onweer in de buurt. Dus ben ik maar een beetje in de buurt van het vliegveld gebleven.

Mijn dochter Lea ging ook mee. Heel erg onder de indruk zoals altijd...