donderdag 2 november 2023

Verbouwing hangar

Zoals ik al eerder op het blog schreef heb ik nog wat grond naast de hangar waar ik wat mee moest doen. Een uitbouw dus.

Twee jaar terug ben ik begonnen en nog steeds niet klaar, maar het begint ergens op te lijken.

Mijn broertje Gertjan is monteur en hij zorgt voor de uitbouw. Hij doet dit in zijn loze uurtjes.

Vandaag is de smeervloer gemaakt. Ik denk dat ik ergens volgend jaar toch wel koffie kan drinken met mijn gasten op het vliegveld ☕.























Dan nog even wat anders. In Nederland stormt het op dit moment heel hard. Zelfs op Schiphol wordt niet gevlogen.

Maar in de Filipijnen hebben ze daar geen last van op dit moment. Hier onder een leuke foto van Raymond. Hij vliegt er met een Beaver rond en hopt van het ene eiland naar het andere.

Aan de floats op de Beaver maakt hij gewoon spullen vast zoals een kano. Is toch wel übercool hé.























Mocht je ook `s naar de Filipijnen willen. Je kunt bij Raymond een ticket boeken als je mee wilt eiland hoppen. Ik heb het er ook over op onderstaande video.