dinsdag 21 december 2021

Verbouwing hangar

Zoals jullie weten staat mijn vliegtuig in een hangar op Midden Zeeland. Eerder dit jaar is deze hangar geïsoleerd en is ook het asbest dak vervangen.

Naast de hangar ligt aan beide kanten nog wat grond wat er bij hoort. Voor 1 kant heb ik onlangs een vergunning gekregen om er een stukje aan te zetten.

In de huidige hangar heb ik niet eens een toilet, maar dat heb ik uiteraard wel nodig voor de bezoekende klanten.

Ook is het wel fijn dat ze een kopje koffie kunnen drinken.















Vanmorgen is een begin gemaakt aan deze uitbreiding.

Deze uitbreiding doen we in "loze uurtjes" van de monteurs en die heb ik natuurlijk niet zo heel veel. Het kan dus wel een poosje duren voor dat het helemaal klaar is.








































Ondertussen wordt bij Vliegwerk Holland nog steeds gewerkt aan de PH-ABM. De Cessna is voorlopig nog niet klaar. Er moet nog best veel aan gebeuren. Wel jammer want het is heel mooi vliegweer nu.

Dan tenslotte nog wat anders. In de Filipijnen (waar het huis van mijn vrouw staat) hebben ze net een taifun gehad. Heeft best wat schade veroorzaakt, ook aan vliegtuigen zoals jullie hier onder kunnen zien.