zaterdag 15 januari 2022

N2024 weer te koop

Vorig jaar verkocht ik mijn vorige vliegtuig (de N2024) naar Duitsland. Inmiddels staat de Cessna 150 weer te koop op Planecheck.

Volgens de huidige eigenaar (een vliegschool in Duitsland) gaan ze hem omruilen voor een vierzitter (wat ik ook gedaan heb).

























Het vliegtuig (de N2024) staat formeel nog steeds op mijn naam (hier had ik al eerder over geschreven). Het zou wel handig zijn als dit geregeld zou zijn alvorens de N2024 weer naar een andere eigenaar door verkocht wordt.

Toch wel fijn dat mijn huidige vliegtuig (de PH-ABM) gewoon in Nederland is ingeschreven. Dan heb je geen gedoe met een trustbedrijf in Amerika.


















Over de PH-ABM; deze staat nog steeds in de spuitcabine. Ik ga op dit moment dus nog steeds vreemd met gehuurde vliegtuigen en de sim.

Op Midden Zeeland kan ik van Cessair vliegtuigen huren (zoals de PH-HLI) en op Rotterdam vliegtuigen van de VCR (Vliegclub Rotterdam) en SandAir (de PH-SEL).














Ik denk dat Vliegwerk Holland over een paar weken wel klaar is met de PH-ABM. Met een eigen vliegtuig vlieg je toch wat vaker is mijn ervaring. Ik hoef dan immers niet een vliegtuig te boeken of naar Rotterdam te rijden. Gewoon 6 minuten van huis en het toestel staat altijd voor je klaar zonder te reserveren.