dinsdag 29 september 2015

Met de N2024 naar Oostende / EBOS

Gisteren ben ik nog even met de N2024 wezen vliegen. Mooi weer dus even een kort vluchtje naar EBOS/Oostende. Het veld ligt vanaf Midden Zeeland gezien maar een paar mijl verder als Seppe. Ik was er met slechts een half uurtje vliegen.


Oostende is een gecontroleerd veld en dat is natuurlijk wel leuk. En het is voor een gecontroleerd veld ook niet duur (ik moest 35 Euro betalen).


De mensen op Oostende zijn heel blij als je er landt, je wordt echt enthousiast ontvangen. Ik hoop wel vaker naar Oostende te gaan. Klanten vinden het toch wel "spannend" zo`n internationaal veld en ze hebben er in elk geval een restaurant.

Maar helaas gebeurt er verder niet zo veel op het vliegveld van Oostende. Ik bedoel, weinig andere vliegtuigen. Zoals je op onderstaande foto kunt zien stond er maar 1 klein vliegtuig op het platform.