vrijdag 18 september 2015

Vliegen met de PH-ADE

Afgelopen maandag zouden we weer naar Headcorn gaan. Het was de alternatieve datum omdat de vorige keer niet door kon gaan in verband met het weer. Helaas was het wederom geen vliegweer. Ik heb dus de vlucht gecancelled. Jammer hoor.


Vandaag was het wel aardig weer en ben ik onder werktijd toch weer even wezen vliegen met de PH-ADE. Wel makkelijk zeg met zo`n Cessna 172. Nu kan ik gelijk 2 klanten in 1 keer meenemen.

Deze keer had ik klanten uit Amsterdam die een keuken bij me hadden gekocht. Uiteraard vonden ze het heel leuk om Zeeland uit te lucht te bekijken.

Het is trouwens niet dat ik niet meer met m`n eigen Cessna vlieg, maar sommige klanten vinden het nou eenmaal leuk om samen te vliegen in plaats van 2 x achter elkaar (om de beurt).