vrijdag 22 april 2022

Saabmeet op Vliegveld Midden Zeeland

Afgelopen Woensdag hebben we op het vliegveld hier op Arnemuiden weer een Saabmeet gehad.

Verschillende Saab rijders uit Nederland en Belgiƫ zijn deze kant op gekomen om een "bandje te trappen".

Ruim 20 Saabs stonden daarom opgesteld aan de dienstweg van het vliegveld.

















Nassim en ik hebben tijdens deze Saabmeet nog gevlogen. Nassim in zijn Tripacer en ik de Cessna. Een aantal Saabisten is ook mee wezen vliegen.

We hebben naast elkaar gevlogen. We hebben immers nog steeds niet echt goed gelukte air-to-air foto`s.

















Er zijn verschillende air-to-air foto`s gemaakt natuurlijk. Maar echt heel scherp nog steeds niet. Ik denk dat ik Ronald Vermeulen nog `s mee vraag om bij zo`n formatievluchtje met Nassim aan boord te springen. Ronald is zo`n beetje de man hier op Midden Zeeland qua vliegtuig spotten.

















Ik heb m`n GoPro ook aan gehad tijdens het vliegen. Wellicht dat het lukt om er nog een video van te maken (ik ga `t proberen).

Foto materiaal heb ik natuurlijk ook. Vandaar dat ik er ook een aantal deel hier op dit berichtje.

















Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor de medewerking. De Saabrijders uiteraard maar ook de directie van het vliegveld. Ze hebben immers hun terrein ter beschikking gesteld. Hiervoor natuurlijk hartelijk dank!

















Nu natuurlijk hopen dat we volgend jaar weer zo`n zonnige dag hebben voor de Saabmeet. Wat dat betreft hadden we dit jaar wel veel geluk met het weer.

















Ook is het misschien handig als we het vliegveld vragen die avond iets langer open te blijven. Dan kunnen we iets langer doorvliegen.

Uiteraard geldt dit zelfde voor het restaurant (hadden we achteraf iets beter moeten communiceren). De mensen die er nu werken weten niet hoe we het de vorige keren hadden gedaan, dus wisten niet zo goed wat ze konden verwachten.

















Voor wie `t leuk vindt tenslotte. Hier wat links van vorige Saabmeets op Midden Zeeland:

Saabmeet 2012

Saabmeet 2013